SOCIAL MEDIA BOOK TAG

SOCIAL MEDIA BOOK TAG

autumn moments

Żyję! Wróciłam po miesięcznej przerwie w pisaniu i postanowiłam przywitać Was tagiem, ponieważ jeszcze takowego u mnie nie było, a uważam, że tagi wszelakiej maści to fantastyczne powiązanie przyjemnego z pożytecznym. Długo grzebałam w czeluściach Internetu, aby znaleźć tag, który przypadnie mi do gustu i znalazłam ich naprawdę dużo, ale to właśnie Social Media Book Tag wydawał mi się idealny na pierwszy raz. Mam nadzieję, że ten popularny tag w moim wykonaniu spodoba Wam się, a dla mnie niech to będzie kopniak motywacyjny do dalszego działania.

Add subtitle textTo akurat był najprostszy wybór, bo Mały Książę to historia, która towarzyszy mi od wielu lat, i do której często wracam. Historię Małego Księcia za każdym razem przeżywam na nowo i inaczej i zawsze znajdę w niej mądrość, która jest adekwatna do etapu mojego życia, w którym aktualnie się znajduję.

Add subtitle text (1)Tutaj wybór okazał się również bardzo prosty. Przez wiele miesięcy nieustannie czytałam same pozytywy na temat tej powieści, dlatego czułam, że muszę się z nią zapoznać. Niestety, zawiodłam się. Absolutnie nie uważam, że powieść jest zła, wręcz przeciwnie, sądzę, że jest świetnie napisana, a świat stworzony przez autorkę to kawał dobrej roboty. Tylko, że mnie, to całe pomieszane z poplątaniem wymęczyło i zamiast czerpać radość z czytania tej powieści modliłam się, aby w końcu się ona skończyła.

Add subtitle text (2)Pamiętniki Wampirów czytałam wiele lat temu, na długo przed wybuchem szaleństwa, które pojawiło się wraz z nadejściem serialu. To mogło być nawet 8 lat temu. Przeczytałam trzy pierwsze tomy całej serii i przyznaję, że niewiele z tego pamiętam. Wiem jedynie, że serial bardzo się różni od swojego pierwowzoru, a fani uroczej Eleny i zabójczo przystojnych braci Salvatore mogliby nie pokochać tak bardzo książkowych bohaterów jak ich serialowych odpowiedników.

Add subtitle text (3)Rzadko jest tak, że nie pamiętam czy dana książka mi się podobała czy nie. Owszem, często (niestety!) zapominam o czym opowiadał dany tytuł, ale zawsze mam gdzieś w zakamarkach pamięci emocje, które towarzyszyły mi w trakcie czytania lektury. I tutaj miałam problem, na szczęście przyszła mi z pomocą moja półka z książkami, na której odnalazłam lekturę, pt. Nawiedzone miasteczko Shadow Hills i chociaż wiem, że przeczytałam tę książkę to jednak nie pamiętam o czym ona była, a tym bardziej nie potrafię sobie przypomnieć czy mi się podobała czy nie.

Add subtitle text (4)Przyznaję się, że rzadko robię zdjęcia książkom, ale na moim telefonie znalazłam kilka zdjęć tej samej lektury i jest nią książka, pt. Syn. Dla wielu w okładce tej książki nie ma nic wyjątkowego i czarującego, ale ja uwielbiam prostotę i minimalizm. Uważam również, że okładka doskonale odzwierciedla treść całej powieści, a to zdarza się niezwykle rzadko.

Add subtitle text (5)Niezbędnik obserwatorów gwiazd pokochałam całym swoim sercem i raczej bałabym się ekranizacji tej powieści, gdyby nie fakt, że ekranizacja innej książki tego autora wyszła genialnie. Dlatego po cichu liczę, że ktoś (a może nawet ludzie odpowiedzialni za Poradnik pozytywnego myślenia) weźmie na swój warsztat Niezbędnik obserwatorów gwiazd i stworzy piękny film, który będzie niósł ze sobą wartości, które wypełniają po brzegi tę powieść.

Add subtitle text (7)Nie ma książki, którą można polecić absolutnie każdemu. Jak to mówi moja babcia: Jeszcze się taki nie urodził, co by każdemu dogodził i bardzo dużo w tym prawdy. Każdy z nas jest inny i każdy lubi coś innego i nie ma powieści, która wpisuje się w gusta każdego czytelnika. Niemniej jednak są powieści, po które może sięgnąć każdy, bo niosą ze sobą jakieś przesłanie i to, co zrobi z nim czytelnik również jest indywidualną sprawą. Ja postawiłam na powieść, pt. Charlie. bo to wspaniała historia o dojrzewaniu i trudnej drodze, którą musi pokonać każdy z nas. Poruszająca, chwilami zabawna, krótka i mądra. Warto poświęcić kilka godzin dla tej książki.

I to by było na tyle. Mam nadzieję, że moje odpowiedzi Wam się podobały. Piszcie, czy się z nimi zgadzacie czy nie i jakie są Wasze typy.

Pozdrawiam 🙂

One thought on “SOCIAL MEDIA BOOK TAG

  1. Ooo, dobry tag, podoba mi się 🙂 Z tymi książkami, które się przeczytało, ale nie pamięta się, czy się podobały czy nie, to jest największy problem, bo za szybko ulatują z głowy 😉 I nie zawsze musi być to zła książka, tylko po prostu w pewnym momencie ginie w czeluściach podobnych do siebie, więc zlewa się i przestaje wyróżniać w jakikolwiek sposób.

Skomentuj

